Oog in oog met Vaas
Far Cry VR bij Zero Latency in Rotterdam
Als de ‘Definition of Insanity-speech’ je niets zegt, heb je een jaar of tien geleden iets gemist. Met Far Cry 3 gaf Ubisoft het startsein voor een reeks Far Cry-games met een vergelijkbaar thema, maar het bedrijf introduceerde in dat spel misschien wel zijn memorabelste vijand. De gestoorde Vaas Montenegro gaf leiding aan een groep terroristen die een groep nietsvermoedende, vakantie vierende toeristen gevangen nam. Onder hen Jason Brody, het hoofdpersonage van Far Cry 3. Tegen hem oreert Vaas in de openingsfase over hoe altijd hetzelfde doen en toch andere resultaten verwachten, de definitie is van krankzinnigheid. Vervolgens schopt hij Jason een afgrond in en begint Far Cry 3. De rest van dat spel mag je hier vergeten, maar de setting is belangrijk, want Far Cry VR begint op ongeveer hetzelfde punt en met dezelfde vijand. Ubisoft en Zero Latency VR hebben samen een gloednieuwe Far Cry VR-ervaring ontwikkeld die nu wereldwijd te spelen is, zoals bij de vestiging van Zero Latency VR in Rotterdam….
Lees het volledige artikel op Tweakers: https://tweakers.net/reviews/9174/oog-in-oog-met-vaas-far-cry-vr-bij-zero-latency-in-rotterdam.html